廣東話免費咨詢預約

點擊確定,免費向廣東話牙醫咨詢牙齒問題 +853 62124305

取消 確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消 確定

WeChat ID(dentalmacao)
已複製

點擊「打開wechat」進入微信,點右上⊕,粘貼ID,添加即可預約
并申請免X-Ray、問診金費用

您的位置: 首頁 > 牙齒保健 > 牙科通識

口腔日常護理小知識,澳門睇牙推薦

1. 牙齒保健主要包括三個方面:即個人保健,專業保健和社會保健。洗牙專業名詞叫潔治,系專業保健嘅重要內容,因為擦牙和漱口都唔得去掉牙齒上嘅牙石,而牙石系造成牙齦炎嘅主要原因,所以必需由醫生通過潔治嘅方法去除牙石,此外菌斑系造成齲齒和牙周病嘅主要原因,潔治也可以去除牙菌斑,所以洗牙系必要嘅,一般認為每半年到一年洗牙一次系合適嘅。對於牙周病很明顯嘅患者最好三到六個月洗一次。

2、四環素牙有辦法清理咩?   四環素牙治療嘅方法系脫色,我院舊年引進嘅華爾冷光美白儀采用美國技術,只要三十分鍾可提高5―7個色階,系目前國內效果最理想而副作用最小嘅方法,對於嚴重嘅四環素牙,尤其系伴發釉質缺損嘅治療結果唔理想,一般采用貼面抑或烤瓷牙修復嘅方法能起到很好嘅效果。

3、乜系種植假牙?種植牙可以用多少年?   種植義齒系喺無牙嘅齒槽骨中植入合金嘅金屬釘,待二者密合後再喺金屬釘上裝假牙,所以金屬釘就等於系牙根,呢種假牙唔損傷鄰牙,而且將咀噍壓力,直接傳遞畀齒槽骨,所以比其佢假牙有無比嘅優越性,特咪系目前進口種植釘嘅廣泛應用,使五年掂率達95%以上,被形象地稱為人類嘅第三幅牙齒。

4、點樣自我辨別口腔潰瘍嘅良惡性?   口深潰瘍系一種常見嘅口腔粘膜疾病,很多患者經常懷疑自己嘅潰瘍系惡性嘅,醫學上成為恐癌症,鑒別口腔潰瘍嘅性質一般需要注意以下幾點:

(1)病程,反復發作,反復愈合嘅潰瘍,唔會系惡性嘅,常期存在嘅超過數月抑或數年嘅潰瘍惡性嘅牙煙性較大;

(2)症狀,無痛抑或疼痛不明顯嘅潰瘍,惡性可能性大,疼痛明顯嘅潰瘍一般為良性,但系癌嘅晚期也會有明顯嘅疼痛;

(3)體征,喺臨床檢查時發現周圍隆起,基底堅硬,向周圍擴展嘅潰瘍,惡性嘅可能性大,但系結核性潰瘍也可能出現明顯嘅周圍隆起現象。目前由於常德咀噍檳榔及食煙飲酒嘅人群居高唔下,我科最近幾年口腔黐膜活檢惡性者越嚟越多,四十歲左右系高危人群,請大家格外小心。脷癌可由經久唔愈嘅慢性潰瘍引起。牙齒由於齲壞等原因,致使牙冠嘅大部分缺損形成殘冠,當脷受呢些殘根殘冠刺激和摩擦時,會引起創傷性潰瘍,創傷性潰瘍長時間唔愈就可能引起癌變。目前治療脷癌嘅方式主要系脷病變部位擴大切除手術(即喺脷發生病變部位嘅2-3cm外切除脷)、放療、化療以及術後嘅脷體修復手術。對脷進行修復手術後一般都會多多少少影響患者嘅語言和進食等功能。抵注意嘅系,並唔系所有嘅脷癌都可以通過手術治愈,超過脷中線大范圍嘅癌變和有遠處轉移情況如癌細胞轉移至肺嘅患者,就唔適合做擴大切除手術,只能通過保守姑息治療嚟延長患者生命和質量。如果唔治任由其發展,最好成個脷、脷根都會被腫瘤組織浸潤,嗰時會堵塞呼吸道,令患者無法進食抑或窒息而死亡。

5. 預防脷癌四要

(1)、要注意口腔衛生,做到每天早晚擦牙,飯後漱口;每年檢查1-2次,如有病灶應及早去除。

(2)、如有齲洞要早期填補;能修補利用嘅殘根、殘冠及時處理,早些恢復牙齒嘅正常形態;有殘根、殘冠和唔良修復體嘅要及早處理。

(3)、發現良性病灶或癌前病變要及時切除病變組織進行活檢,或積極治療,定期觀察。

(4)、要戒除吸煙、嗜酒等唔良習慣;加強體質鍛煉,改善營養,多食富含維生素嘅新鮮生果